Spoločnosť VK Company House sme založili s myšlienkou zabezpečiť v dnešnom globalizovanom a sofistikovanom podnikateľskom svete našim klientom, ale aj ďalším podnikateľom komplexné služby týkajúce sa ich podnikania pod jednou strechou. Tak ako sa neustále menia a zvyšujú nároky na trhu, tak isto aj my reagujeme flexibilne a pre začínajúcich, ale aj existujúcich podnikateľov, ktorí majú záujem o rôzne právne alebo ekonomické úkony, zastrešujeme široké spektrum služieb.

 

Služby

Vedenie účtovníctva, daňovej a mzdovej agendy pre všetky typy spoločností

Ekonomické služby
Naša spoločnosť poskytuje komplexné účtovné a poradenské služby pre fyzické a právnické osoby. Ponúkame služby od založenia spoločnosti, vedenia účtovníctva, poradenstva až po zabezpečenie auditu. Spoločníci a zamestnanci našej spoločnosti majú dlhoročné skúsenosti v oblasti účtovníctva, miezd ako aj v oblasti daní.

Naše služby zahŕňajú hlavne:

  • Spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva
  • Spracovanie DPH
  • Mzdy a personalistiku
  • Poradenstvo a konzultácie
  • Zakladanie spoločností (vrátane poskytnutia virtuálneho sídla), valné zhromaždenia, prevody obchodných podielov, zmeny v obchodnom registri

 

Či ste živnostník alebo väčšia firma, našim poslaním je nájsť pre vás také riešenie ekonomickej agendy, ktoré vám umožní zefektívniť vnútorné procesy a znížiť firemné náklady. Účtovníctvo spracovávame u nás a zahŕňa všetky potrebné evidencie, v prípade platcu DPH aj daňové priznania k DPH, v prípade spracovania miezd aj všetky výkazy pre poisťovne, daňový úrad a ostatné inštitúcie, vrátane komunikácie s poisťovňami a daňovým úradom. Všetky výstupy z účtovníctva a miezd, výkazy, prehľady a reporty sú k dispozícii v elektronickej podobe.

Využívaním našich služieb Vám poskytuje napríklad aj tieto benefity:

  • spracovanie účtovníctva Vás bude stáť niekoľkonásobne menej ako by Vás stál interný zamestnanec
  • nemusíte platiť školenia pre účtovníka / účtovníčku
  • nemusíte sledovať neustále sa meniace predpisy v daňovej oblasti
  • ak potrebujete poradiť, nemusíte hľadať účtovných a daňových poradcov. Všetky tieto služby zabezpečíme my
  • na rozdiel od zamestnanca naša spoločnosť ručí v plnom rozsahu za správnosť spracovania účtovníctva
  • spracovanie účtovníctva máte bez starostí. V dohodnutom termíne prídeme, vyzdvihneme si účtovné doklady, spracujeme a vrátime Vám ich spolu s mesačnými prehľadmi
  • upozorníme Vás na Vaše daňové a odvodové povinnosti
  • všetky výstupy z účtovníctva vieme v prípade potreby zabezpečiť v anglickom prípadne v inom cudzom jazyku v tlačenej aj elektronickej forme

 

Ekonomické poradenstvo

Podnikateľská činnosť si vyžaduje okrem daňového a účtovného poradenstva podporu aj v oblasti obchodného práva a celkovej ekonomickej situácie. Naša spoločnosť poskytuje vysoko odborné a kvalitné poradenstvo a služby v tomto segmente trhu a pomáha v správnosti vypracovania fiančných analýz a kalkulácií, ktoré sú nevyhnutným predpokladom efektívneho fungovania spoločnosti.

  • Komplexné služby poskytované ekonomickými a advokátskymi kanceláriami zaradenými v našej databáze na celom území SR.
  • Služba je zameraná najmä pre podnikateľské subjekty – živnostníkov, firmy, obce, mestá, kluby, združenia, rôzne spoločenstvá, organizácie, družstvá, zväzy, príspevkové organizácie, neinvestičné fondy a iné subjekty s IČO-m, ale aj pre každého klienta, ktorý si uvedomuje svoju potrebu žiť, či podnikať pokojne, a pritom byť chránený voči stále agresívnejšími štátnymi orgánmi ako aj pred vplyvmi legislatívy či udalosťami každodenného života.

 

Právne poradenstvo a služby

Orientujeme sa na to, aby sme Vám v kľúčových odvetviach právneho sektoru vedeli poskytnúť a sprostredkovať tie najkvalitnejšie služby. Klientom pri ich aktivitách navrhujeme vždy spoľahlivé riešenia vypracované na základe ich individuálnych potrieb, dynamicky reagujeme na každú požiadavku v závislosti od charakteru konkrétneho projektu, transakcie alebo akejkoľvek právnej záležitosti.

Sme flexibilní a nielen vďaka znalosti slovenského trhu, ale aj vďaka dlhoročným skúsenostiam sme schopní pokryť široké spektrum požiadaviek našich klientov.

  • Založenie spoločnosti
  • Zmeny v spoločnosti
  • Tvorba zmlúv
  • Daňové právo
  • Pozemkové právo
  • Komplexná právna pomoc a poradenstvo pokrývajúce široké spektrum otázok súvisiacich s firemnými záležitosťami
  • Zakladanie, zmeny a výmaz slovenských obchodných spoločností vrátane realizácie s tým súvisiacich právnych úkonov
  • Zastupovanie klientov pri získavaní potrebných oprávnení a povolení v konaniach na živnostenských úradoch a iných ústredných či miestnych orgánoch štátnej správy
  • Príprava a zmeny zakladateľských dokumentov (vypracúvanie stanov, spoločenských zmlúv, zakladateľských zmlúv, akcionárskych zmlúv a iných firemných dokumentov)

 

Administratívne a asistenčné služby

Tieto služby poskytujeme s účelom odbremeniť našich klientov od všetkých rutinných, ale od podnikania neoddeliteľných administratívnych povinností spojených s korešpondenciou, odovzdaním a odosielaním správ, balíčkov, listov a zásielok, evidenciou a archiváciou dokumentov,...

Výhodou využívania externej administratívy je, že zároveň efektívne šetríme Váš čas, ktorý môžete zatiaľ investovať do realizácie plánov a nových projektov Vášho podnikania. V rámci tejto služby budete mať k dispozícií :

  • Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie
  • Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
  • Spracovávanie rôznych podkladov
  • Rozmnožovanie dokumentov
  • Spracovanie rôznych dokumentov podľa Vašej požiadavky
  • Písanie listov a rôznej korešpondencie
  • Rozoslanie listov, dokumentov, reklamy a pod.
  • Vybavenie korešpondencie
  • Zariadenie chodu obchodnej kancelárie
  • Príprava a spracovanie dokladov pre účtovníka
  • Zapisovanie faktúr (nahadzovanie do systému), evidencia faktúr
  • Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, atď., podľa požiadavky podnikateľa
  • Rôzne iné administratívne činnosti na základe požiadavky
  • Odoslanie neodkladnej prijatej pošty mailom
  • Poskytnutie vlastného tel. čísla
  • Prepisovanie textov
  • Aktívne telefonovanie
  • Zastupovanie na ľubovoľnom úrade
  • Vedenie databázy klientov
  • Doposielanie pošty v rámci SR (listy)
  • Digitalizácia a archivácia písomností
  • Vybavovanie mailovej korešpondencie

 

Sídlo pre vašu spoločnosť

V rámci našich služieb máte možnosť zriadiť si u nás registračné sídlo Vašej spoločnosti. Obľúbenosť virtuálneho sídla rastie nielen u podnikateľov, občianskych združení, ale aj živnostníkov. Prináša im množstvo výhod a úspor finančných prostriedkov. Naučili sa šetriť na správnych miestach a svoj biznis a aktivity neustále rozvíjajú. Pri každej zmene prenájmu sa musí vykonať zmena sídla v ORSR. Z tohto dôvodu je lepšie mať stabilné sídlo firmy, ktoré sa pri sťahovaní spoločnosti s.r.o. nemení. Taktiež bude automaticky postarané o Vašu poštu a jej evidenciu. Informácie o korešpondencii Vám poskytneme pravidelne a včas, či už telefonicky alebo e-mailom podľa dohody.

Kontakt

Fakturačná adresa:

VK Company House sro

Vranovičova 1200/2

841 03 Bratislava - mestská časť Lamač

 

+421 918 564 597

office@vkbestgroup.sk

 

IČO: 46 595 635

DIČ: 2023569284

IČ DPH: SK2023569284

Zápis v OR Mestský súd Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 82007/B

Prevádzka:

VK Company House sro

Vrančovičova 1200/2

841 03  Bratislava

 

+421 918 564 597

+421 917 723 774