Služby
Vedenie účtovníctva, daňovej a mzdovej agendy pre všetky typy spoločností
Ekonomické služby
Naša spoločnosť poskytuje komplexné účtovné a poradenské služby pre fyzické a právnické osoby. Ponúkame služby od založenia spoločnosti, vedenia účtovníctva, poradenstva až po zabezpečenie auditu. Spoločníci a zamestnanci našej spoločnosti majú dlhoročné skúsenosti v oblasti účtovníctva, miezd ako aj v oblasti daní.
Naše služby zahŕňajú hlavne:
- Spracovanie podvojného a jednoduchého účtovníctva
- Spracovanie DPH
- Mzdy a personalistiku
- Poradenstvo a konzultácie
- Zakladanie spoločností (vrátane poskytnutia virtuálneho sídla), valné zhromaždenia, prevody obchodných podielov, zmeny v obchodnom registri
Či ste živnostník alebo väčšia firma, našim poslaním je nájsť pre vás také riešenie ekonomickej agendy, ktoré vám umožní zefektívniť vnútorné procesy a znížiť firemné náklady. Účtovníctvo spracovávame u nás a zahŕňa všetky potrebné evidencie, v prípade platcu DPH aj daňové priznania k DPH, v prípade spracovania miezd aj všetky výkazy pre poisťovne, daňový úrad a ostatné inštitúcie, vrátane komunikácie s poisťovňami a daňovým úradom. Všetky výstupy z účtovníctva a miezd, výkazy, prehľady a reporty sú k dispozícii v elektronickej podobe.
Využívaním našich služieb Vám poskytuje napríklad aj tieto benefity:
- spracovanie účtovníctva Vás bude stáť niekoľkonásobne menej ako by Vás stál interný zamestnanec
- nemusíte platiť školenia pre účtovníka / účtovníčku
- nemusíte sledovať neustále sa meniace predpisy v daňovej oblasti
- ak potrebujete poradiť, nemusíte hľadať účtovných a daňových poradcov. Všetky tieto služby zabezpečíme my
- na rozdiel od zamestnanca naša spoločnosť ručí v plnom rozsahu za správnosť spracovania účtovníctva
- spracovanie účtovníctva máte bez starostí. V dohodnutom termíne prídeme, vyzdvihneme si účtovné doklady, spracujeme a vrátime Vám ich spolu s mesačnými prehľadmi
- upozorníme Vás na Vaše daňové a odvodové povinnosti
- všetky výstupy z účtovníctva vieme v prípade potreby zabezpečiť v anglickom prípadne v inom cudzom jazyku v tlačenej aj elektronickej forme
Ekonomické poradenstvo
Podnikateľská činnosť si vyžaduje okrem daňového a účtovného poradenstva podporu aj v oblasti obchodného práva a celkovej ekonomickej situácie. Naša spoločnosť poskytuje vysoko odborné a kvalitné poradenstvo a služby v tomto segmente trhu a pomáha v správnosti vypracovania fiančných analýz a kalkulácií, ktoré sú nevyhnutným predpokladom efektívneho fungovania spoločnosti.
- Komplexné služby poskytované ekonomickými a advokátskymi kanceláriami zaradenými v našej databáze na celom území SR.
- Služba je zameraná najmä pre podnikateľské subjekty – živnostníkov, firmy, obce, mestá, kluby, združenia, rôzne spoločenstvá, organizácie, družstvá, zväzy, príspevkové organizácie, neinvestičné fondy a iné subjekty s IČO-m, ale aj pre každého klienta, ktorý si uvedomuje svoju potrebu žiť, či podnikať pokojne, a pritom byť chránený voči stále agresívnejšími štátnymi orgánmi ako aj pred vplyvmi legislatívy či udalosťami každodenného života.
Právne poradenstvo a služby
Orientujeme sa na to, aby sme Vám v kľúčových odvetviach právneho sektoru vedeli poskytnúť a sprostredkovať tie najkvalitnejšie služby. Klientom pri ich aktivitách navrhujeme vždy spoľahlivé riešenia vypracované na základe ich individuálnych potrieb, dynamicky reagujeme na každú požiadavku v závislosti od charakteru konkrétneho projektu, transakcie alebo akejkoľvek právnej záležitosti.
Sme flexibilní a nielen vďaka znalosti slovenského trhu, ale aj vďaka dlhoročným skúsenostiam sme schopní pokryť široké spektrum požiadaviek našich klientov.
- Založenie spoločnosti
- Zmeny v spoločnosti
- Tvorba zmlúv
- Daňové právo
- Pozemkové právo
- Komplexná právna pomoc a poradenstvo pokrývajúce široké spektrum otázok súvisiacich s firemnými záležitosťami
- Zakladanie, zmeny a výmaz slovenských obchodných spoločností vrátane realizácie s tým súvisiacich právnych úkonov
- Zastupovanie klientov pri získavaní potrebných oprávnení a povolení v konaniach na živnostenských úradoch a iných ústredných či miestnych orgánoch štátnej správy
- Príprava a zmeny zakladateľských dokumentov (vypracúvanie stanov, spoločenských zmlúv, zakladateľských zmlúv, akcionárskych zmlúv a iných firemných dokumentov)
Administratívne a asistenčné služby
Tieto služby poskytujeme s účelom odbremeniť našich klientov od všetkých rutinných, ale od podnikania neoddeliteľných administratívnych povinností spojených s korešpondenciou, odovzdaním a odosielaním správ, balíčkov, listov a zásielok, evidenciou a archiváciou dokumentov,...
Výhodou využívania externej administratívy je, že zároveň efektívne šetríme Váš čas, ktorý môžete zatiaľ investovať do realizácie plánov a nových projektov Vášho podnikania. V rámci tejto služby budete mať k dispozícií :
- Evidovanie prijatej a odoslanej korešpondencie
- Prijímanie a evidovanie elektronickej pošty a telefonických hovorov
- Spracovávanie rôznych podkladov
- Rozmnožovanie dokumentov
- Spracovanie rôznych dokumentov podľa Vašej požiadavky
- Písanie listov a rôznej korešpondencie
- Rozoslanie listov, dokumentov, reklamy a pod.
- Vybavenie korešpondencie
- Zariadenie chodu obchodnej kancelárie
- Príprava a spracovanie dokladov pre účtovníka
- Zapisovanie faktúr (nahadzovanie do systému), evidencia faktúr
- Práca s dokumentáciou – zakladanie, triedenie, vyhľadávanie, evidovanie, atď., podľa požiadavky podnikateľa
- Rôzne iné administratívne činnosti na základe požiadavky
- Odoslanie neodkladnej prijatej pošty mailom
- Poskytnutie vlastného tel. čísla
- Prepisovanie textov
- Aktívne telefonovanie
- Zastupovanie na ľubovoľnom úrade
- Vedenie databázy klientov
- Doposielanie pošty v rámci SR (listy)
- Digitalizácia a archivácia písomností
- Vybavovanie mailovej korešpondencie
Sídlo pre vašu spoločnosť
V rámci našich služieb máte možnosť zriadiť si u nás registračné sídlo Vašej spoločnosti. Obľúbenosť virtuálneho sídla rastie nielen u podnikateľov, občianskych združení, ale aj živnostníkov. Prináša im množstvo výhod a úspor finančných prostriedkov. Naučili sa šetriť na správnych miestach a svoj biznis a aktivity neustále rozvíjajú. Pri každej zmene prenájmu sa musí vykonať zmena sídla v ORSR. Z tohto dôvodu je lepšie mať stabilné sídlo firmy, ktoré sa pri sťahovaní spoločnosti s.r.o. nemení. Taktiež bude automaticky postarané o Vašu poštu a jej evidenciu. Informácie o korešpondencii Vám poskytneme pravidelne a včas, či už telefonicky alebo e-mailom podľa dohody.